اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند
سرخط خبرها

کنعانی هتک حرمت مجدد به مسجدالاقصی را محکوم کرد| قدس شریف پایتخت ابدی فلسطین است

  • کد خبر: ۱۶۵۳۲۵
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
کنعانی هتک حرمت مجدد به مسجدالاقصی را محکوم کرد| قدس شریف پایتخت ابدی فلسطین است
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به هتک حرمت مجدد مسجد‌الاقصی توسط عضو افراطی کابینه رژیم آپارتاید صهیونیستی تاکید کرد که قدس شریف پایتخت یکپارچه و ابدی فلسطین بوده و باقی خواهد ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه هتک حرمت مجدد مسجد‌الاقصی توسط عضو افراطی کابینه رژیم آپارتاید صهیونیستی را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این گونه اقدامات جسارت آمیز و تحریک کننده، وجه دیگری از جنایات گسترده و مستمر رژیم آپارتاید صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مقدسات دینی و اسلامی این سرزمین است و مستلزم واکنش موثر، فوری و بازدارنده از سوی جهان اسلام و جامعه جهانی است.

کنعانی  تاکید کرد: قدس شریف پایتخت یکپارچه و ابدی فلسطین بوده و باقی خواهد ماند و تعرضات پی در پی اشغالگران صهیونیست نسبت به این شهر و مقدسات اسلامی آن، تغییری در واقعیت و وضعیت تاریخی آن ایجاد نخواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->